سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکسینه

لنز جدید تامرون معرفی شد

لنز جدید تامرون معرفی شد

لنز جدید تامرون معرفی شد

 

کمپانی تامرون یکی از جدید ترین محصولات خود با نام 17–70mm F2.8 Di III-A VC RXD را معرفی نمود و این محصول در واقع یک لنز زوم استاندارد است که برای استفاده به همراه دوربین های فوجی فیلم با مانت X طراحی شده است . این لنز دارای شباهت های زیادی با محصول مشابه طراحی شده برای دوربین های سونی مانت E می باشد.

این لنز فاصله کانونی معادل با 25.5–105mm بر روی دوربین های فول فریم را به وجود می آورد و در ساختار و طراحی داخلی آن از 16 المنت در 12 گروه استفاده شده است که از جمله آنها به دو المنت GM و یک المنت نیمه کروی می توان اشاره نمود.

بنا بر اعلام کمپانی تامرون ، حداقل فاصله فوکوس دهی این لنز برابر با 19 سانتیمتر در حالت واید و برابر با 39 سانتیمتر در حالت تله می باشد.

این لنز دارای استابیلایزر اپتیکال با فناوری اختصاصی VC تامرون است که با برخورداری از یک واحد پردازشگر میکرو ، کاهش لرزش تصویر در هر دو حالت عکاسی و فیلمبرداری را امکان پذیر می نماید . سیستم اتوفوکوس این لنز با استفاده از مکانیسم موتور خطی RXD ساخت تامرون به حرکت در می آید .

از دیگر ویژگی‌های این لنز جدید از کمپانی تامرون می‌توان به وجود یک دیافراگم دیافراگم دایره‌ای 9 تیغه، قطر دهانه فیلتر جلویی 67 میلی‌متری و محدوده دیافراگم F2.8 تا F22 اشاره کرد. این لنز همچنین "مقاوم در برابر رطوبت" است و دارای یک پوشش فلوئور در قسمت جلویی است تا از گرد و غبار و مواد زائد به اندازه کافی جلوگیری کند.

قطر بدنه لنز برابر با 74.6mm و طول آن 12cm با وزن 530g می باشد .

بنا بر اعلام نمایندگی لنز تامرون ، لنز جدید 17–70mm F2.8 Di III-A VC RXD از ماه جولای 2022 با قیمت 799 دلار در بازار های جهانی در دسترس قرار خواهد داشد . اما در هر صورت باید توجه داشته باشیم که با توجه به شرایط اقتصاد جهانی ، عرضه این لنز در نمایندگی های کمپانی تامرون ممکن است با کمی تاخیر آغاز شود.